בנאדם שגרתי נחשף לכ-5,000 מותגים ופרסומות ביום אחד! רובם בתת מודע שלו והוא לא מתעמק בהם, אבל הם נקלטים. מיעוטם גם נחרטים היטב כי הם חדשים, בולטים, או הופיעו בתזמון הנכון.
הפרסום לכיבוש המלא, דרך החולצה, בוודאי יהיה בעל חשיפה מיטבית מכל בחינה:
הוא חדש וייחודי
זה בולט על החולצה
זה מעורר רגש
והתזמון: מלחמה
מושלם לא? פרסומת יעילה ומדהימה באפס מאמץ. כן, הכיבוש משחית לכם גם את המלבוש שלכם. זה עדיף מכיבוש נגדי שישחית אותנו.